Far Cry 3: Blood Dragon
Far Cry 3: Blood Dragon, kötülüğün cirit attığı garip bir açık dünya adasında geçen müthiş bir siber nişancı oyunudur.
Sen Çavuş Rex Colt'sun: Mark IV Siber Komando. Yıl 2007 ve Dünya 90'larda başlayan bir nükleer savaş sonrasında harap olmuş durumda. Yıkım dolu bir on yıldan sonra barış için yeni yollar bulunmalı ve ABD sayborg ordusu belki de bu çözümü bulmuş olabilir: uzaktaki bir adada yer alan güçlü bir biyolojik silah. Senin görevin bilgi toplamak ve neler olup bittiğini anlamak.
Çavuş Rex Colt olarak sen yarı insan, yarı makine ve tepeden tırnağa bir Amerikalısın. Sen, intikam görevine çıkmış en mükemmel Mark IV siber komandosun. Eski birlik komutanını ve onun acımasız katil sayborglardan oluşan birliğini alt edecek ve bu işi başarmak için karşına çıkan her engeli aşacaksın.