FAR CRY 4 - GOLD EDITION
The Far Cry 4 Gold Edition includes the Limited Edition & The season pass. It is designed for any fans and new comers who want the most complete game experience on Far Cry 4.
Hidden in the towering Himalayas lies Kyrat, a country steeped in tradition and violence. You are Ajay Ghale. Traveling to Kyrat to fulfill your mother’s dying wish, you find yourself caught up in a civil war to overthrow the oppressive regime of dictator Pagan Min.