Gold Edition
Far Cry 4 Gold Edition'da Limited Edition ve Sezon Bileti bulunmaktadır. Far Cry 4'ün sunduğu oyun deneyiminin tamamından yararlanmak isteyen tüm hayranlar ve yeni gelen oyuncular için tasarlanmıştır.
Muazzam yükseklikteki Himalayalar'da gizlenmiş olan, eski gelenekler ve şiddetle dolu bir ülke olan Kyrat yatıyor. Oyunda, Ajay Ghale'i canlandırıyorsunuz. Ölmekte olan annenizin son dileğini gerçekleştirmek için Kyrat'a giderken kendinizi, diktatör Pagan Min'in baskıcı rejimini yıkmaya çalışan bir iç savaşın içinde buluyorsunuz.