Far Cry 4 Season Pass
A top secret item is in danger of falling into enemy hands! Stop Pagan Min's forces from recovering the item first and using it against the rebels.
Your helicopter has crashed on an unforgiving Himalayan ridge. Explore the frozen landscape and find tools to upgrade your camp. Protect it from a dangerous cult and be careful, the yetis await their prey.
You and a fellow captive have been rounded up and tortured in Yuma’s prison. Escape from the prison and survive the hostile lands of Pagan Min’s Kyrat.
Team up as Rakshasa or Golden Path and control a series of neutral locations across Kyrat’s countryside to protect them from being overrun by your opponents.
Get 5 additional single player missions including Yak Farm, Blood Ruby, and Hurk’s Redemption, plus 5 more weapons.