Far Cry
Kiralık tekne kaptanı Jack Carver bu adaya geldiği güne lanet ediyor. Bir hafta önce, Valerie adında küstah bir kadın gazeteci Jack'e bir sürü para vererek kendisini bu cennet adaya getirmesini istemişti. Gel gör ki, Jack'in teknesi adaya yanaşır yanaşmaz, buradaki gizemli bir paramiliter grup tarafından top ateşine tutuldu.
Teknesini ve parasını kaybeden ve dahası enfes yolcusu da ortalıktan kaybolan kaptan Jack adanın vahşi derinliklerinde paralı askerler ordusuyla baş başa kalıyor. Hayatta kalmak için tabancası ve aklından başka tutunacağı hiçbir şeyi yok. Adayı kaplayan balta girmemiş ormanların derinliklerine daldıkça işler giderek garipleşiyor. Jack karşılaştığı bir milisten bu paramiliterlerin gerçek niyetlerini öğreniyor ve çok zor bir seçimle karşı karşıya kalıyor: Ya bu ölümcül paralı askerlerle sonuna kadar savaşacak ya da insan soyunu sinsi planlar yapan bir manyağın insafına terk edecek.
Far Cry'ın tam anlamıyla eşsiz, 800 metre menzile çıkabilen görme sistemi ile dünyanın öteki ucuyla savaş. Hareket sensörlü dürbünlerle uzak mesafeden düşman hedeflerine kenetlen. Uzak mesafe keskin nişancı ateşinden yakın muharebeye kadar istediğin savaş tarzını seç.