FAR: Lone Sails to gra przygodowa, w której prowadzisz wyjątkowy pojazd po wysuszonym dnie oceanu, podążając śladami niegdyś kwitnącej cywilizacji. Musisz stawiać czoła rozmaitym przeszkodom i niebezpiecznym warunkom pogodowym. Dokąd uda ci się dotrzeć? Czy jesteś już ostatnim przedstawicielem swojego gatunku?
Odkryj wyjątkowy świat: przemierzaj opuszczone, suche dno morskie, podążając śladami swoich braci i odnajdując relikty oraz budynki, które opowiedzą historię uciekającej cywilizacji.
Postapokaliptyczny świat bez zombie: tylko ty i twoja maszyna kontra wielka pustka.