Faraday Protocol
Faraday Protocol to pierwszoosobowa gra logiczna, która przetestuje Twoją inteligencję i wystawi na próbę zdolność krytycznego myślenia. Wcielisz się w postać Rauga Zeekona – międzygalaktycznego archeologa z planety Cunor, który został wysłany przez swoją firmę z misją zbadania źródła tajemniczego sygnału, którym wydaje się być niezbadana dotychczas gwiazda.
Bia Tool, starożytny relikt obcej cywilizacji, to pierwsza zagadka, z którą zmierzysz się po przybyciu na OPIS. Nie mając pewności, do czego tak naprawdę służy, wykorzystasz ten artefakt do pokonywania stojących na Twojej drodze przeszkód. Dzięki zdolności absorbowania energii i przekazywania jej do różnych maszyn, dokopiesz się do coraz głębszych obszarów świątyń i natrafiasz na coraz trudniejsze łamigłówki, które przetestują Twoją inteligencję i zdolność rozwiązywania problemów. Czy zdołasz rozwiązać wszystkie napotkane zagadki?