Deluxe Edition
Farmer's Dynasty Deluxe Edition ile üst düzey çiftçilik deneyimi yaşa! Ana oyuna ek olarak "Machines Pack" ve "Potatoes & Beets" genişletmesi çiftliğine takviye yapacak! Yeni traktörler, römorklar ve ilave ekim makinesiyle işin kolaylaşacak! Yeni sebze türleri tarlana daha fazla çeşitlilik katacak!