Farmer's Dynasty - Machines Pack
The Famer's Dynasty Machine Pack extends your fleet! New tractors, functional new trailers and a new seed drill make your work much easier.
A huge trailer with a capacity of 28,000 kilograms makes your deliveries easy and convenient.