Farmer's Dynasty - Potatoes & Beets
The Farmer's Dynasty - Potatoes & Beets DLC expands your extensive vegetable assortment. With new machines it ensures the promising cultivation and harvesting of your new products!
The Farmer's Dynasty - Potatoes & Beets DLC expands your extensive vegetable assortment. With new machines it ensures the promising cultivation and harvesting of your new products! Plant, cultivate, harvest and sell your new products at the farmers' market - your AI helpers will now support you here as well!