Farmer's Dynasty - Potatoes & Beets
Dodatek „Potatoes & Beets” do Farmer's Dynasty poszerzy Twoją obszerną ofertę warzyw. Z nowymi maszynami uprawa i zbiory nowych produktów zapowiadają się obiecująco! Sadź, uprawiaj, zbieraj i sprzedawaj swoje produkty na rynku rolników – pomocnicy SI będą Cię teraz wspierać również tutaj!