Farmer's Dynasty - Potatoes & Beets
Farmer's Dynasty - Potatoes & Beets DLC'si senin geniş sebze çeşitliliğini genişletiyor. Yeni makineler, yeni ürünlerin için umut veren bir tarım ve hasat biçiminin garantisini veriyor!
Farmer's Dynasty - Potatoes & Beets DLC'si senin geniş sebze çeşitliliğini genişletiyor. Yeni makineler, yeni ürünlerin için umut veren bir tarım ve hasat biçiminin garantisini veriyor! Ekim yap, yetiştir, hasat et ve yeni mahsullerini pazarda sat; yapay zekâ yardımcıların burada da sana yardımcı olacak!