Alpine Farming Expansion DLC
Farming Simulator 19 deneyimini zenginleştir ve resmi Alpine Farming Expansion ile zirveye ulaş!
Alplerdeki yepyeni bir ortamda Aebi, Lindner, Pöttinger, Rigitrac ve SIP gibi markaların 30'u aşkın özgün aracını ve tarım makinesini sür ve kullan. Tepelerin üstünde ve vadilerde yeni ve kârlı çiftçilik aktivitelerinde bulunarak ufkunu genişlet.