Platinum Edition
Zostań nowoczesnym farmerem z Farming Simulator 19 Platinum Edition! Po raz pierwszy w historii tej serii gier odkryj CLAAS – jedną z wiodących marek rolniczych na świecie. Ciesz się mnóstwem zarówno nowoczesnych jak i klasycznych pojazdów, które pomogą Ci budować, rozwijać i powiększać swoją farmę na dwóch ogromnych mapach wypełnionych po brzegi ekscytującymi aktywnościami, uprawami do zebrania i zwierzętami do wyhodowania.
Siądź za sterami największego w historii gry Farming Simulator asortymentu autentycznych maszyn rolniczych z ponad 380 pojazdami i narzędziami! Ponad 35 nowych pojazdów i narzędzi firmy CLASS – dostępnych wyłącznie w Platinum Edition – dołącza do pozostałych wiodących marek, takich jak John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra i inne.
Zbieraj wszelkiego rodzaju uprawy, poszerzaj swoją rolniczą działalność o leśnictwo, dbaj o zwierzęta gospodarskie – świnie, krowy, owce, kurczaki – i jeźdź konno. Rozwijaj swoją farmę online z innymi graczami i pobieraj mody stworzone przez społeczność, aby nieustannie poszerzać możliwości Farming Simulator!