Platinum Edition
Farming Simulator 19 Platinum Edition'da modern bir çiftçinin rolüne bürünün! Oyunun tarihinde ilk defa dünyanın önde gelen tarım firmalarından biri olan CLAAS'ı keşfedin. Modern ve klasik birçok aracın heyecan verici aktivitelerle, biçilecek mahsüller ve bakılacak hayvanlarla dolu tarlanı iki devasa ortamda kurmana, geliştirmene ve büyütmene yardımcı olmasına izin ver.
380'den fazla araç ve ekipman parçası ile Farming Simulator oyununda görülmüş en büyük otantik tarım aletlerinden oluşan filonu kullan! Platinum Edition'da yeni olan CLAAS'tan 35'in üzerinde araç ve ekipmanla sektördeki diğer büyük isimlere katıl. John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra ve dahası.
Her türde mahsülü biç, ormancılıkla ilgili aktivitelerini çeşitlendir, domuzlar, inekler, koyunlar ve tavuklarla hayvancılık yap ve atlarını sür. Diğer oyuncularla tarlanı çevrimiçi büyüt ve hiç bitmeyen bir Farming Simulator deneyimi için topluluğun oluşturduğu modları indir!