Farming Simulator 19 — Edycja Premium
Edycja Premium zawiera bestsellerową grę Farming Simulator 19 oraz wiele dodatkowych materiałów.
Poznaj najdoskonalszy symulator pracy na farmie! Zostań nowoczesnym rolnikiem i rozwijaj swoją farmę w trzech olbrzymich środowiskach: amerykańskich i europejskich. Czekają na ciebie nowe zajęcia rolnicze, plony, które trzeba zebrać i zwierzęta, którymi trzeba się zająć.
Kieruj 475 autentycznymi pojazdami i maszynami takich marek, jak między innymi John Deere, Case IH, New Holland, CLAAS, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone i Deutz-Fahr. Rozwijaj swoją farmę online, wraz z innymi graczami, oraz pobieraj modyfikacje tworzone przez członków społeczności, dzięki którym świat gry Farming Simulator stale się powiększa!