Farming Simulator 19 - Premium Sürüm
En kapsamlı çiftçilik deneyiminde modern bir çiftçi ol. Premium Sürüm, milyonlar satan Farming Simulator 19 oyununu ve tek başına veya arkadaşlarınla çevrimiçi olarak çiftliğini geliştirmene yardımcı olacak ek içerikleri içerir.
Premium Sürüm, milyonlar satan Farming Simulator 19 oyununu ve ek içerikleri içerir.
En kapsamlı çiftçilik deneyimini oyna! Modern bir çiftçi olup heyecan verici yeni çiftlik aktiviteleri, hasat edilecek ekinler ve ilgilenecek hayvanlarla dolu devasa üç Amerikan ve Avrupai ortamda çiftliğini geliştir.
John Deere, Case IH, New Holland, CLAAS, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr ve daha birçok markanın ürünlerinin dâhil olduğu 475'ten fazla özgün aracı ve makineyi kullan. Çevrimiçi olarak diğer oyuncularla birlikte çiftliğini geliştir ve sınırsız bir Farming Simulator deneyimi için topluluk tarafından oluşturulan modları indir!