Farming Simulator 19 - Platinum Expansion DLC
Discover the official expansion of Farming Simulator 19, bringing a host of fresh content to extend and enrich your game! For the first time in franchise history, discover CLAAS, one of the world’s leading farming brands, and its 35+ new vehicles allowing you to expand a wide range of activities such as forage harvesting and baling.
Get a wealth of additional vehicles from new brand CLAAS to upgrade your Farming Simulator 19.
Discover the official expansion* of Farming Simulator 19, bringing a host of fresh content to extend and enrich your game!
Over 35 faithfully reproduced vehicles and tools from CLAAS join the already huge garage of Farming Simulator 19, including the new LEXION 8900 combine harvester and its unique technology, the JAGUAR 960 TT forage harvester for effective silage, and the powerful XERION 5000 tractor.