Farming Simulator 19 — Rottne DLC
Wzbogać zabawę z Farming Simulator 19, poszerzając rozgrywkę o elementy leśnictwa dzięki pakietowi DLC Rottne! W skład pakietu DLC wchodzą dwa nowe pojazdy Rottne, jednego z wiodących producentów maszyn leśnych.