Farming Simulator 19
Najlepszy na świecie symulator farmy powraca z całkowicie przerobioną grafiką i możliwościami rozbudowanymi bardziej niż kiedykolwiek wcześniej! Zostań nowoczesnym rolnikiem i rozwijaj swoją farmę w dwóch olbrzymich środowiskach: amerykańskich i europejskich. Czekają na ciebie nowe zajęcia rolnicze, plony, które trzeba zebrać, i zwierzęta, którymi trzeba się zająć.
Kieruj ponad 300 autentycznymi pojazdami i maszynami takich marek jak między innymi John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone i Deutz-Fahr. Rozwijaj swoją farmę online, wraz z innymi graczami, oraz pobieraj modyfikacje tworzone przez członków społeczności, dzięki którym świat gry Farming Simulator stale się powiększa!