FS22 - AGI Pack
New machinery and new placeables to step up your grain-game: Get a diverse set of high-quality equipment and facilities by AGI - a leading manufacturer of portable and stationary grain handling, storage and conditioning equipment. Included in the free pack are augers, belt conveyors, grain storage bins, and a top-tier seed treater.
With the AGI STORM FX seed treater, you efficiently handle your grain seeds and improve the quality of your seeds. Then, process your grains with the help of various tools from AGI brands like Batco or Westfield and store them safely in bins and garages of the Sentinel and Westeel product lines. Ensure that your farm becomes a prime example for grain production!