FS22 – AGI Pack
Dzięki zaprawiarce do nasion AGI STORM FX możesz wydajnie sortować swoje nasiona zbóż oraz poprawiać ich jakość. Następnie przetwórz swoje nasiona, korzystając z różnych narzędzi marek AGI, jak Batco lub Westfield, po czym bezpiecznie przechowuj je w pojemnikach oraz garażach z linii produktów Sentinel i Westeel. Spraw, że twoja farma stanie się podręcznikowym przykładem centrum produkcji nasion!