FS22 - AGI Pack
AGI STORM FX tohum işleyicisi ile tahıl tohumlarını etkili bir şekilde işleyebilirsin ve tohumlarının kalitesini artırabilirsin. Ardından Batco veya Westfield gibi AGI markalarının farklı aletlerini kullanarak tahıllarını işle ve Sentinel ve Westeel ürün serilerinin silolarında ve garajlarında güvenle sakla. Çiftliğinin tahıl üretiminde gerçek bir örnek olmasını sağla!