FS22 - Case IH Farmall Anniversary Pack
Farmall'un 100. Yıl Dönümü şerefine Case IH'ten çiftçilik tarihinin iki heyecan verici dönemine parmak basan iki Farmall serisi traktör kazan. Farming Simulator 22 için aslına uygun olarak tasarlandı.
1971 ve 1976 yılları arasında International Harvester tarafından üretilen altı silindirli dizel traktör, tıpkı elli yıl önce olduğu gibi günümüzde de çiftçiler arasındaki popülerliğini koruyor. Birçok çiftçinin birlikte büyüdüğü bu traktörün hafızalardaki yeri, tertemiz korunmuş bir Case IH Farmall 1066 Hydro'nın üstündeki pürüzsüz kırmızı boya kadar canlı. Şimdi görkemli mirası Farming Simulator 22'de ölümsüzleşiyor.
Güvenilir ve kendini kanıtlamış bir emektar. Case IH yapımı, çok maharetli kırmızı Farmall C serisi araç, kullanım alanı fark etmeksizin 120 hp'ye varan beygir gücü sunuyor! İşte tam da bu yüzden çim alanda çiftçilik yapan, ağır arazi işleriyle uğraşan veya ağır yük taşıyan çiftçiler arasında Case IH Farmall 120C çok popüler bir seçim. Hem gerçek hem de sanal çiftliklerde her açıdan seçkinliğini belli eden çok amaçlı bir araç!