FS22 – ERO Grapeliner Series 7000
Przygotuj się na sezon zbierania winogron! ERO Grapelines Series 7000 to nowy kombajn do zbioru winogron, dostępny u wirtualnych sprzedawców niedaleko twojego gospodarstwa. Ta wierna cyfrowa kopia maszyny produkcji ERO, lidera rynku maszyn dla sektora winnego, jest gotowa do użytku w Farming Simulator 22 i służy do zbierania smakowitych owoców z wyjątkową troską i prędkością. Doprowadź swój soczysty interes do perfekcji pośród zielonych pagórków porośniętych winoroślami.