FS22 – Farm Production Pack
Rozszerzona ekonomia, zwiększona produkcja i promowanie ekologicznego rozwoju w pakiecie Farm Production Pack. Ten dodatek, zawierający ponad 20 nowych elementów dla Farming Simulator 22, wprowadza nowe punkty sprzedaży, sprzęt produkcyjny, opcje magazynowania, ekologiczne generatory zasilania i nie tylko. Nowoczesne centrum dystrybucji i targi to nowe logistyczne rozwiązania podczas rozgrywki, skupiające się na popycie i podaży.
Czeka na ciebie 4000 metrów kwadratowych z wytrzymałymi półkami. Używaj bezpiecznie wózków widłowych i zarządzaj dystrybucją dostarczanych palet, stosując sprytną logistykę opartą na dynamicznych zapotrzebowaniach rynku. Wykorzystaj dostępną przestrzeń obiektu oraz wiele szop i silosów z możliwością dostosowania do przechowywania produktów luzem, pojazdów i narzędzi. Warsztat pojazdów z garażem umożliwia naprawę własnych maszyn.
Dynamicznie zmieniające się ceny i codzienny popyt podnoszą lukratywność szybkich dostaw. Podejmiesz się wypełniania kontraktów logistycznych dla nowych punktów sprzedaży: sklep rolniczy sprzedaje zasoby rolnicze i wymaga dóbr niespożywczych; supermarket wymaga przetworzonej żywności, a automaty sprzedające oraz stoiska na targu potrzebują świeżych produktów.
Zwiększ dochody, wydajność i ekologiczność dzięki nowemu stacjonarnemu wyposażeniu: Lely Sphere to cyrkularny system do obróbki obornika, rozstawiany obok zagród zwierząt i wytwarzający płynny nawóz z połączenia amoniaku pochodzenia zwierzęcego oraz kwasu siarkowego ze sklepu rolniczego. Maszyna Cleaner Tiger marki VDW czyści i tnie buraki cukrowe po oddzieleniu ich od kamyków. Bęben myjący czyści różne plony, co pozwala sprzedawać je po wyższych cenach. Turbiny wiatrowe i panele słoneczne dają dodatkowe dochody, ale trzeba je czyścić za pomocą zdalnie sterowanego robota.