FS22 – FENDT 900 VARIO BLACK BEAUTY
Potężny, czarny i piękny. Nawet 415 koni mechanicznych w najmocniejszej wersji i olśniewający design serii Fendt Vario sprawi, że sprostasz każdemu wyzwaniu na farmie.