FS22 - FENDT 900 VARIO BLACK BEAUTY
Güçlü, siyah ve güzel: En üst konfigürasyonda 415 birime kadar ulaşan beygir gücü ve Fendt Vario serisinin çarpıcı tasarımıyla, çiftlik operasyonların ne gerektirirse gerektirsin daha fazlası için hazır olacaksın.