FS22 – Pakiet HORSCH AgroVation
HORSCH słynie z wyspecjalizowania w płytkiej, chroniącej glebę uprawie. Skorzystaj z większych szerokości roboczych i precyzji działania, która wyróżnia te maszyny na tle konkurencji.
Pakiet HORSCH AgroVation dla Farming Simulator 22 oferuje 14 nowych przystawek – od siewników do siewu punktowego po kultywatory i brony, a także wyjątkowo atrakcyjną nowość – całkowicie odświeżoną mapę AgroVation.
Taro 6 SL w połączeniu z przednim zbiornikiem Partner 1600 to coś w sam raz dla rolników z małymi polami, szukających lekkiego siewnika punktowego z dużą mobilnością.
Pielnik Transformer 12 VF o zmiennej ramie naprawdę potrafi zaskoczyć wydajnością, precyzją i wszechstronnością dzięki wytrzymałej i eleganckiej budowie, dostosowywalnej pozycji roboczej i różnorodności opcji.
Pakiet dodatkowo oferuje nową mapę do Farming Simulator 22. Odzwierciedlenie gospodarstwa HORSCH AgroVation w czeskiej gminie Kněžmost.
Duży wybór pól o różnych kształtach i mnóstwo szczegółów. Doskonała okazja do wykorzystania nowej floty maszyn w ich naturalnym otoczeniu.