FS22 - OXBO Pack
Are you in the market for some specialty harvesting and application technology? With the official Oxbo Pack, you upgrade your fleet of machinery with high-tech equipment by the internationally renowned manufacturer.
With the Oxbo 6030 multi-function grape harvester, you get a versatile machine with configurable harvester and sprayer attachments.
The three-wheeled and sharp-turning Oxbo AT4103 applicator for manure and slurry application offers highly maneuverable steering.
Need even higher capacity? The Oxbo AT5105 also comes with a powered front wheel and steerable rear axles and an even bigger tank.
From the pioneers of the triple merger concept, comes the Oxbo 2340 forage merger with a 12 meter working width for increased productivity of forage production.