FS22 – OXBO Pack
Czy szukasz specjalistycznych rozwiązań do zbiorów i nawożenia? Dodatek Oxbo Pack pozwala ulepszyć flotę maszyn dzięki nowym, zaawansowanym maszynom znanej na całym świecie marki.
Wielofunkcyjny kombajn Oxbo 6030 do zbioru winogron to wszechstronna maszyna z konfigurowalnymi przystawkami do zbierania i opryskiwania.
Trójkołowy i zwrotny wóz asenizacyjny Oxbo AT4103 do obornika i gnojówki oferuje doskonałą sterowalność.
Potrzebujesz więcej pojemności? Oxbo AT5105 ma zasilane przednie koło i skręcane tylne osie, a do tego jeszcze większy zbiornik.
Oxbo 2340 to maszyna oparta o doświadczenie firmy, która pierwotnie wprowadziła na rynek koncept potrójnej zgrabiarki paszy. Dzięki 12 metrom szerokości roboczej maksymalizuje produkcję paszy.