FS22 - OXBO Paketi
Özel hasat ve uygulama teknolojileri mi arıyorsun? Resmi Oxbo Paketi sayesinde makine filonu dünyaca ünlü üreticinin yüksek teknolojili ekipmanlarıyla geliştir.
Oxbo 6030 çok fonksiyonlu üzüm biçerdöverinin değiştirilebilir biçerdöver ve serpici eklentileri sayesinde çok yönlü bir makineye sahip ol.
Üç tekerlekli, keskin dönüşler yapabilen Oxbo AT4103 doğal gübre ve bulamaç uygulayıcı ile manevra kabiliyeti yüksek kullanımın tadını çıkar.
Daha yüksek kapasiteye mi ihtiyacın var? Oxbo AT5105 güçlü ön tekerlere, yönlendirilebilir arka akslara ve daha büyük bir tanka sahip.
Üçlü birleştirici konseptinin öncülerinin tasarımıyla Oxbo 2340 yemlik üretiminin verimini artırmak için 12 metrelik çalışma genişliğine sahip bir yemlik birleştiricisi.