FS22 – Premium Expansion
Odśwież swoją rozgrywkę w Farming Simulator 22 za pomocą dodatku Premium Expansion i hoduj nowe warzywa na nowej mapie! Używaj wyspecjalizowanych maszyn do zasiewu, zbiorów i transportu. Poznaj nowe marki, nowe łańcuchy produkcji i nie tylko.
Nasze nowe środowisko rolnicze jest inspirowane Europą Środkową i przypomina zróżnicowane krajobrazy krajów tego regionu. Zielone pola pełne żyznej gleby pomiędzy stawami i rzekami doskonale nadają się pod bogate plony i wielkie przedsięwzięcia.
Lista upraw poszerza się o marchew, pasternak i buraka czerwonego. Te pożywne rośliny okopowe rosną w rządkach i wymagają specjalnego sprzętu – na przykład samobieżnego kombajnu unoszącego ZKIV firmy Dewulf. Nowe łańcuchy produkcji umożliwiają przygotowywanie z zebranych warzyw smakowitych zup i konserw. Teraz możesz wytwarzać również czipsy ziemniaczane!
Wierne cyfrowe wersje ponad 35 autentycznych pojazdów i urządzeń w dodatku Premium Expansion oferują więcej szczegółów niż kiedykolwiek. W serii pojawiają się po raz pierwszy marki Dewulf, Gorenc, Agrio oraz WIFO. Do garażu trafiają także BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ i inne.
Przygotuj grunt do uprawy warzyw i stwórz pojemne ścieżki za pomocą GRIMME GF 400 i GF 800, sadź za pomocą serii Kverneland Miniair Nova i zbieraj plony samobieżnymi i ciągniętymi kombajnami Dewulf, transportując je sprzętem WIFO. Naucz się wydajnie wykorzystywać te maszyny i narzędzia znanych marek!