FS22 - Premium Genişletme
Premium Genişletmeyle Farming Simulator 22 deneyimini geliştir ve yepyeni haritada tazecik sebzeler yetiştir! Sebze ekimine, hasadına ve nakliyesine özel makineleri kullan. Yepyeni markaların, üretim zincirlerinin ve daha birçoğunun tadını çıkar.
Listeye havuç, yabani havuç ve kırmızı pancar eklendi. Besin deposu bu kök sebzeleri sıralı olarak yetiştirmek için Dewulf üretimi ZKIV gibi kendinden itişli tepeden çeken biçerdöver benzeri özel ekipmanlar gerekiyor. Yeni üretim zincirleri sayesinde sebzeleri işleyip besleyici çorbalar veya konserveler de üretebilirsin. Ayrıca artık patates cipsi de üretebiliyorsun!
Premium Genişletmede şimdiye kadar hiç olmadığı kadar ayrıntılı bir şekilde dijitale aktarılmış 35'ten fazla gerçekçi araç ve alet bulunuyor. Dewulf, Gorenc, Agrio ve WIFO ilk kez oyuna katılırken BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ gibi markalar koleksiyonlarını genişletiyor.
GRIMME GF 400 ve GF 800 ile sebze tarhlarını hazırla ve büyük hacimli karıklar aç, Kverneland Miniair Nova serisiyle sebzelerini ek, hasat için Dewulf marka kendinden itişli ve çekişli biçerdöveri kullandıktan sonra nakliyatı WIFO ekipmanlarıyla tamamla. Tüm bunları ve bilindik markaların daha birçok aracını kullan!