FS22 - Göweil Pack
Take the joy of baling multiple steps further with Göweil! Operate a diversified set of professional baling and wrapping technology and equip your farm with nine new machines and tools. The Göweil Pack adds new possibilities while improving the quality and efficiency of your operation that depends on baling your valuable resources.
Bale and wrap corn silage, sugar beet pulp, mixed feed, and more with reliable high-tech machines like the Göweil LT-Master F115!
Deploy stationary and autonomous baler-wrappers like the G4010 Q Profi at your farm to achieve a high output of bales in variable shapes & sizes.
Roller wrappers like the Göweil G1015 attach to your front loader or three-point hitch to transport, wrap, and stack your bales - with one single machine!
Add silage additive tanks to your baler wrapper combinations to produce bales of even higher quality than before - now with net binding, too.
In steep conditions of your mountainous farmlands, use the bale turner to drop your bales. Don’t lose time running after your round bales!
Move and store your bales safely with new bale grippers and bale forks - so you always have enough TMR and other resources in stock.