FS22 - Göweil Paketi
Göweil ile balyalamadan aldığın keyfi katla! Çeşitli profesyonel balyalama ve sarma teknolojileri kullan, tarlanı dokuz yeni makine ve araçla donat. Göweil Paketi, değerli kaynaklarını balyalamana bağlı faaliyetlerinin verimliliğini ve kalitesini artırırken yeni olanaklar da sunar.
Mısır silajını, şeker pancarı küspeni, karma yemini ve daha pek çoğunu Göweil LT-Master F115 gibi güvenilir ve yüksek teknolojili makinelerle balyala!
Tarlanda G4010 Q Profi gibi sabit, otonom balya ve sarma makineleri kullanarak çeşitli boyutlarda ve şekillerde çok sayıda balya üret.
Göweil G1015 gibi sarıcıları ön yükleyicine veya üç nokta askı düzenine bağlayarak balyalarını tek bir makineyle taşıyabilir, sarabilir ve istifleyebilirsin!