FS22 - Hay & Forage Pack
Rule the fields, mountains, and steep hills with 17 specialized machines to maximize your hay and forage resources! With the Hay & Forage Pack, GIANTS Software adds three new brands, and a variety of vehicles and tools from even more renowned manufacturers. Each machine makes your farming-life easier and more fun when operating on vast grasslands or difficult green areas embedded in the landscape surrounding your farm.
Operate specialized tractors like the REFORM Metrac H75 or Rigitrac SKH 60 with its slope-compensating cabin.
Operate windrowers with ideal ground adjustment on difficult terrain, thanks to the unique design of the Reiter RESPIRO mergers R3 Compact, R7 RD, and R9 Profi.
Transport resources with loading wagons like the modular REFORM PrimAlpin or the PÖTTINGER JUMBO 8450 DB.