FS22 – Pakiet Hay & Forage
Zapanuj nad polami, górami i stromymi wzgórzami dzięki 17 wyspecjalizowanym maszynom, które zmaksymalizują produkcję siana i paszy! GIANTS Software dodaje w pakiecie Hay & Forage trzy nowe marki i mnóstwo nowych pojazdów oraz narzędzi od jeszcze większej liczby znanych producentów. Każda z tych maszyn ułatwia i uprzyjemnia pracę na olbrzymich łąkach lub w bardziej wymagającym terenie dokoła gospodarstwa.
Używaj specjalistycznych ciągników, takich jak REFORM Metrac H75 lub Rigitrac SKH 60 z kabiną dostosowaną do pracy na nierównym terenie.
Używaj zgrabiarek RESPIRO R3 Compact, R7 RD i R9 Profi, które dzięki wyjątkowej konstrukcji zapewniają doskonałe dopasowanie do powierzchni trudnego terenu.