FS22 - KUBOTA Paketi
Farming Simulator'da yeni tekerlekli ofisine gir! Farming Simulator 22 için Kubota Paketi ile çiftliğinin tarım filosunu, Japonya'nın Osaka şehrinde kurulmuş çok uluslu bir firmanın ürettiği on bir yeni araç ve aletle genişlet. Geniş kabine sahip ve tarlalarını tarım ofisindeki en iyi koltuktan görmeni sağlayan çok yönlü görüş imkânı sunan ve markanın bugüne kadar üretmiş olduğu en büyük traktör, yepyeni Kubota M8 de bu pakete dahil.
Günlük tarım işlerini modern, çok yönlü ve güçlü aletlerle yapabilmen için Kubota tarafından üretilmiş bir tekerlekli yükleyici ve nokta dönüşlü bir yükleyicinin yanı sıra M5, M6 ve M7 serileriyle diğer ağır makineler de bu pakete dahil edildi. Gezinmek ve arazini keşfetmek veya ürettiğin malları hızlıca teslim etmek için iki adet hızlı ve çevik RTV ile garajını, sektör lideri firmanın renklerine sahip daha da eğlenceli araçlarla genişleteceksin. Bunlar yetmez dersen karakterin için yeni Kubota marka kıyafetleri gardıropta bulabilirsin!