FS22 – MACK TRUCKS BLACK ANTHEM
Ciężarówki Mack Trucks to jeden z symboli Ameryki. Potężne i stylowe, nadają się do różnych czynności rolniczych. Naciesz swoje oczy specjalnie zaprojektowaną cyfrową wersją modelu Black Anthem i ruszaj w trasę ze swoimi plonami!