FS22 - Platinum Expansion
Expand your farming business to the brand-new and lively environment of Silverrun Forest - and bring your new machines and tools by Volvo and others to the woods! Included in the huge expansion is a new map, inspired by the Pacific Northwest with its woody landscapes - rife with points of interest and production chains that develop based on your delivery of logs. Grab your tree markers to take on new forestry missions and build boats at the dock!
Enjoy a large selection of new machines by the renowned Swedish manufacturer that celebrates its debut to the Farming Simulator series and extend your fleet by even more from John Deere, Komatsu, Pfanzelt, Koller, Schwarzmüller, IMPEX and many other brands. Over 40 authentic vehicles and tools are included in the expansion to enrich and grow your farming and forestry experience of logging and planting trees.