FS22 - Platinum Genişletme
Çiftçilik kariyerine yepyeni ve capcanlı Silverrun Ormanı'nda devam et ve Volvo ile diğer markaların yeni makinelerini ve araçlarını ormana getir! Bu devasa genişleme paketinde orman manzaraları, ilgini çekebilecek sayısız farklı konum ve kütük teslimatına bağlı olarak gelişecek üretim zincirleriyle Pasifik Kuzey Batı'dan ilham alan yeni bir harita seni bekliyor. Yeni Ormancılık görevlerini yapmak ve rıhtımda tekne inşa etmek için ağaç işaretleyicilerini hemen al!
Farming Simulator serisine yeni eklenen tanınmış İsveçli üreticinin sunduğu birbirinden farklı yeni makinenin keyfini çıkar. John Deere, Komatsu, Pfanzelt, Koller, Schwarzmüller ve IMPEX gibi birbirinden farklı markalarla filonu daha da genişlet. Ağaç kesip yeni ağaçlar dikerek yaşayacağın çiftçilik ve ormancılık deneyimini zenginleştirmek ve geliştirmek adına bu genişleme paketinde 40'tan fazla orijinal araç ve ekipman yer alıyor.