Vermeer Pack
Twórcy prasy rolującej przedstawiają zestaw potężnych i innowacyjnych maszyn w grze Farming Simulator 22. Pakiet Vermeer zawiera pięć wyjątkowych, wydajnych maszyn, stworzonych przez międzynarodowego producenta z Ameryki Północnej, w tym pierwszą na świecie samobieżną prasę.
Dzięki jedynej w swoim rodzaju samobieżnej prasie ZR5-1200 firmy Vermeer możesz w najszybszym możliwym tempie produkować bele, ciesząc się wygodą i zwrotnością – bez konieczności użycia ciągnika! Zerowy promień skrętu oraz duża prędkość transportu pomogą Ci zaoszczędzić dużo czasu podczas przemieszczania się po polach.
Pakiet Vermeer zawiera także zaczepianą kosiarkę, podwójną zgrabiarkę oraz prasę i ścielarkę do słomy, które uzupełniają wachlarz wytrzymałych maszyn, aby praca na łąkach była bardziej wydajna.