Farming Simulator 22 − Przepustka sezonowa na rok 2
Wymagania systemowe nie mogą obejmować wszystkich możliwych konfiguracji systemu, stąd mogą wystąpić problemy, w niektórych przypadkach wpływające na działanie gry.