FS22 - ZETOR 25 K
Çek üretici Zetor tarafından 1950'lerin başı ile 1960'ların sonu arasında üretilen ve Farming Simulator 22 için otantik bir şekilde yeniden oluşturulan traktör, çiftliğine benzersiz ve eski tarz bir çekicilik katıyor.