Farming Simulator 22 - Platinum Edition
Ana Oyun ve Platinum Genişletme Paketini içerir. Seriye ilk kez adım atan Volvo dahil olmak üzere ünlü markalardan 500'den fazla makineyle çiftçilik macerasına atıl.
Farming Simulator 22 Platinum Edition ile çiftçilik, ormancılık ve hayvancılık yapabileceğin Avrupa ve Amerika'daki birbirinden farklı dört ortamda çiftçilik macerasına atılacaksın. Dünyanın dört bir yanındaki 100'den fazla tanınmış çiftlik ekipmanı üreticisinin sunduğu 500'den fazla orijinal makine ve araç elinin altında.
Farming Simulator 22 ile yepyeni oyun mekanikleri geliyor. Örneğin mevsim döngüleri nedeniyle önceden plan yapman ve değişen hava koşullarına uyum sağlaman gerekiyor. Üzüm ve zeytin gibi yeni ekinleri hasat etmek için özel makinelerle dar alanlarda dikkatle çalışman gerekecek. Bunun yanı sıra çeşitli üretim zincirleri sayesinde bir tarım imparatorluğu kurabilirsin.
Platinum Edition ile halihazırda devasa temel oyuna yepyeni Platinum Genişletme paketi geliyor: Orman manzaraları ve yepyeni olanaklarıyla Pasifik Kuzey Batıdan ilham alan yeni harita Silverrun Ormanı oyuna ekleniyor. Ağaç işaretleyicilerini al ve yepyeni ormancılık görevlerini gerçekleştir, hatta rıhtımda bir tekne inşa et! Silverrun Ormanı birbirinden çekici yerlerle ve kütük teslimatı ile gelişecek üretim zincirleriyle dolu.
Farming Simulator serisine yeni katılan tanınmış İsveçli üretici Volvo'nun sunduğu birbirinden farklı yeni makinelerin keyfini çıkar. John Deere, Komatsu, Pfanzelt, Koller, Schwarzmüller ve IMPEX gibi birbirinden farklı markalarla filonu daha da genişlet. Çiftçilik ve ormancılık deneyimini zenginleştirmek ve geliştirmek adına bu genişletme paketinde 40'tan fazla orijinal araç ve ekipman yer alıyor. İster tek başına çiftçilik yap ister çok oyunculu modda arkadaşlarınla birlikte zorlukların üstesinden gel.