Farming Simulator 22 - Premium Edition
Her çiftçinin tarım hayallerini süsleyen Farming Simulator 22'nin Premium Sürümünde yedi içerik paketi, iki genişletme (Premium ve Platinum), altı harita ve dünyanın dört bir yanındaki meşhur markaların yüzlerce gerçekçi makinesi bulunuyor.
Farming Simulator 22 Premium Edition, altı haritadan ve yüzlerce gerçekçi makineden oluşan bir koleksiyonla çiftçilerin tarım hayallerini süslüyor!
Ayrı olarak da alınabilen Premium Genişletme bu sürümün bir parçası. Bu genişletme seni sebze yetiştirmek için ideal koşullara sahip Orta Avrupa'daki Zielonka'ya davet ediyor. Yeni fabrikaların yanı sıra havuç, yabani havuç ve kırmızı pancar gibi 20 yeni ürün oyuna ekleniyor.
Premium Genişletme, şimdiye kadar hiç olmadığı kadar ayrıntılı bir şekilde dijitale aktarılmış, gerçekçi 35 araç ve alet sunuyor. Dewulf, Gorenc ve Agrio ve WIFO gibi üreticiler ilk kez oyuna dahil olurken BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ gibi markaların yeni makineleri ekleniyor.
Farming Simulator 22'nin bu sürümünde şu paketler bulunuyor: Antonio Carraro Paketi, Kubota Paketi, Vermeer Paketi, Göweil Paketi, Hay & Forage Paketi ve henüz açıklanmamış iki yeni paket. Ayrıca Volvo'yu oyuna dahil edip başka birçok marka, oynanış mekaniği, yeni bir harita ve çok daha fazlasını barındıran ormancılık odaklı Platinum Genişletme de bu sürüme dahil.