Fashion Police Squad
Even at this moment, our fashionable city is under assault. Baggy pants, dull suits, sightings of socks with sandals. A message needs to be sent, and it needs to be sent in style... Time to serve some good ol' Fashion Justice!
Officer 1373! I've got a 10:31 "Fashion Crime in Progress", and I'm mobilising all Fashion Police Squad members. Grab your Belt of Justice and your Tailormade Sewing Machine, we've got some Fashion Justice to dispense!
Sew, whip, clean and blast your way through Trendopolis as Officer Des, taking on fashion criminals by using satisfying 'attire altering' weapons like the Tailormade, 2DYE4 Carbine Elite, the Belt of Justice & the W.A.R.drobe Launcher. Fashion faux pas' can be fixed with specially tailored weapons: while sagging pants will need a whip from the Belt of Justice, Socks with Sandals can be fixed with the help of the Sock Gnomes. Plan your attack against different enemy types by switching weapons on the fly and come up with a strategy to make Trendopolis a haven for fashionistas once more!
Show off your style as part of the Fashion Police by solving fashion crimes, collecting swag & drinking mocktails right off the street! Fix up fashion criminals ready to walk the runway at the Parole Ball, collect secret outfits by exploring the nooks and crannies of the city, and experience a fabulous story full of class, sassy characters and mystery - Where HAVE all these fashion criminals come from?