Fashion Police Squad
Nasze modne miasto znajduję się pod atakiem. Otrzymujemy donosy o luźnych spodniach, nudnych garniturach i sandałach noszonych ze skarpetami. Trzeba stylowo rozprawić się z tymi przestępcami.... Czas, aby oddział Fashion Justice wymierzył modową sprawiedliwość!
Funkcjonariuszu 1373! Otrzymaliśmy zgłoszenie przestępstwa modowego, kod 10:31. Mobilizuję wszystkich członków Fashion Police Squad. Załóż pas Belt of Justice i sięgnij po maszynę do szycia Tailormade Sewing Machine – czas wymierzyć modową sprawiedliwość!
Szyj, bij, czyść lub wysadzaj obiekty w powietrze, przemierzając Trendopolis jako Officer Des, i pokonaj przestępców, którzy za nic mają sobie modę, używając miodnych „modyfikujących ubiór” broni takich jak Tailormade, 2DYE4 Carbine Elite, Belt of Justice i W.A.R.drobe Launcher. Modowe wpadki można naprawić przy pomocy szytych na miarę broni: zbyt luźne spodnie trzeba potraktować pasem Belt of Justice, zaś sandały noszone ze skarpetami można skorygować skarpetowymi skrzatami Sock Gnomes. Planuj ataki przeciwko różnym typom przeciwników, zmieniając broń w locie, i opracuj strategię walki, aby Trendopolis znów stało się rajem dla miłośników mody!
Pokaż swój styl jako funkcjonariusz Fashion Police, rozwiązując sprawy modowych przestępstw, zbierając akcesoria i pijąc bezalkoholowe drinki prosto z ulicy! Rozpraw się z przestępcami modowymi gotowymi pokazać się na wybiegu Parole Ball, zbieraj tajne stroje, eksplorując każdy zakątek miasta, poznaj wspaniałą historię ze stylowymi, szykownymi postaciami i znajdź źródło fali przestępstw modowych.