Fast Gear Demo
Fast Gear is a high-intensity 3D car racing game built for PC, offering both thrilling single-player challenges and competitive online multiplayer PvP action (Online Multiplayer is available in Full Version).
Fast Gear is a high-intensity 3D car racing game built for PC, offering both thrilling single-player challenges and competitive online multiplayer PvP action (Online Multiplayer is available in Full Version). Jump into a garage full of high-performance vehicles, master realistic driving physics, and race through a variety of dynamic tracks across cities, mountains, and highways. Whether you’re climbing the career ladder offline or battling real players online, Fast Gear delivers the ultimate racing experience.
Single Player & Online PvP Multiplayer – Play solo in career, knockout modes or compete live against racers worldwide in real-time PvP. (Online Multiplayer is available in Full Version)
Wide Range of Cars – Unlock and drive variety of cars. (Only 3 cars are available in Demo Version)
Diverse Racing Environments – Tackle tracks set in urban streets, Desert, Forest and Many more. (Demo version give access to only Episode 1, all other episodes upto 8 are available in Full Version)